WINNY

很期待,自己心里的盒子接下来会装上什么句子。

工作心得與收穫:
話甘快 就係東方兼職完 又將會成為我念念不忘既地方吧 一個有故事亦有喜有悲的地方.
第一次係國企做嘢 當我摞到我第一份國企既人工 我好開心 覺得一切辛苦都值得.好多嘢都係先苦後甜 第一日翻工就令我記憶尤新 果日俾人分配到去中餐部 果日真係超級超級辛苦 頭幾痛都撐到5點半.從第一日開始就理解到穩食艱難.同情平時飲茶見到既酒樓妹.媽咪話無論以後點 點都唔會俾我做服務行業 最差最差都係幼師.我贊成.我希望我以後工作穩定 入到國企 遇到好既工作環境 同d上進既同事一齊工作 買齊嗮d嘢 工資仲會有5000+.當然 更想自己再上一層樓~~
黑暗日子原來好快消散 係4.5日後就正式轉正 變成一位咖啡廳實習生.工作輕鬆 行行企企又一日. 正是我夢寐以求既兼職場所 又有嘢學 又有人工出 又唔會太辛苦 .最緊要飯堂d飯鬆都唔差.
黎到五星級酒店 當然就要給予客人五星級服務.1).儀態端正 就算d指甲長小小都要整治 .2).俾人話佐無數次 一定要上野摞 托盤!!就算係煙灰缸 紙巾 都要摞 因為此地不是大排檔. 3).要係適當時候適宜人物面前搞小動作 萬一俾最大個頭發現 後果相當嚴重 我就是一個活生生的例子 同最大個頭 傾計計 4).工作時含住粒糖都唔俾55555 6).仲要係千奇唔好在上司面前整蠱造怪 佢會話你態度唔好 7).仲要有職業微笑 見到最大果個巡查 如果見到你對客人無給予微笑 佢都會話你態度唔好555 8).只要做錯嘢 就會俾人打屎忽 嚴重d會俾人影裸照 9).仲要一定要記好餐廳入面既台號同學識得點落單 唔係後果就會好似我甘 要畫張平面圖 仲要將d奇怪既酒名抄十次 10).最尾一條最緊要!上班唔好玩手機 違反者 你部機會係上班期間監禁
係今次兼職入面好開心 遇到好既上司 識左幾個幽默風趣既朋友 仲意外俾人抄佐個牌哈哈 真正體現社會 知道工作上該做咩唔該做咩 多謝上司提點~~
誠摯祝你地工作順利 身體健康 開心快樂.

评论
热度 ( 4 )

© WINNY | Powered by LOFTER