WINNY

很期待,自己心里的盒子接下来会装上什么句子。

守护星 - EO2

不知不知覺1個月 快樂不知時日過.
超時空守護臣 1號快樂 Thank u:) 你似光 注定燃亮我心火
每天的每天 都過得超級開心 特別係上班果陣 係你令到我樂此不疲.雖然有時你唔乖 會整到我成晚都心情唔好 你做咩都會令我有一百個放心 就唯獨你飲酒 我對你的放心有所保留.今晚 你逼不得已要去應酬 我雖然好擔心 但你不斷同我講:請妳對我放一百個心 我會安全回家. 最後 多謝你可以兌現承諾.
哩一個月發生佐好多感動事 胡桃裏果晚 係你令我真真正覺得 你係一個值得我放心信任的人.
今晚你同我講佐句感動說話:
“我唔會要你再擔心。
今時今日我有職責的。
我要照顧你。
我要努力穩錢。”
責任❤️愛你

评论
热度 ( 6 )

© WINNY | Powered by LOFTER