WINNY

很期待,自己心里的盒子接下来会装上什么句子。

中秋節 係一個花好月圓的日子 唔知點解 我仲清楚記得上年同上上年既中秋節 上年既中秋節係9月15號果日朝早霖唔到你會穩我 仲霖唔到我仲會同你傾佐成個鐘電話 我以為我地其實可以翻返過去 但好似唔得 但好似唯獨每年既今日 我地先可以係夢裏團圓 再到現實裏聚聚.其實大家都明.人間的圓雖則是不夠緣 而有生一天總會遇見.

今年既中秋節其實同上年有d唔同 從上年晚上同Grandpa食飯 換成佐中午 而去既地方都唔同佐 上年我著佐條粉色裙 有d正式 今年就白T休閒短褲 freestyle. 依舊同上年一樣 一隻月餅都無食.但今年早餐居然食佐只粽 中秋節食端午節的佳品?今年有d愧疚 依家先知原來Grandpa鐘意食五仁月餅.雖然難食 但夠嗮傳統.回憶起以前係爺屋企 每年中秋都會買燈籠玩煙花 齊哇哇食團圓飯 一個都不能少. 唔知點解 今年好想玩燈籠應下節.

其實我所奢望既中秋節好簡單 中午同屋企人食個團圓飯 食冰皮 玩燈籠 晚上bbq 然後係天台放孔明燈 至於同邊個 下回分解喇.每一個節日都應該要有果個節日既氣氛 但好似唔係我所願.不過唔緊要 會有哩一日既中秋節.

Every body.Happy Mid-autumn Festival : )

评论
热度 ( 8 )

© WINNY | Powered by LOFTER