WINNY

很期待,自己心里的盒子接下来会装上什么句子。

任何天气 - 张柏芝

仲記得哩首是你愛的歌 感覺哩首歌既歌詞 系你想同我講既說話 你啊 仲系一個會令我喊既人 系咯 每次都系感動到喊 催淚王子 你琴晚系咪好夜訓 為左催我淚 你知唔知咁樣你唔夠訓噶 今日你早班呀
你除佐讓我感動到喊之外 其實仲有第二種喊 就系聽到自己內心聲音想講道別既時候 我知道身不由己 我知道哩個唔系我想要既決定 所以我猶豫不決 你話想同一個自由自在開開心心一起過簡單日子 點解要甘難 點解我既人生 我既愛情 唔可以俾我自己去選擇?我知 就算俾我選擇一方 我可能會失去另一方 嗯 這不是我想要的。
同你一起有喜有悲 喜系你創做既 悲系受外界影響。你真系好好 好到我系度霖 你到底有咩缺點 缺點就系你生得唔夠靚仔哈哈哈哈哈 優點就系除佐唔靚仔哩點都系優點。你想盡辦法令我開心 每一日都會有驚喜收。每一天都會收到你5.20既紅包 一直都無放棄過。我講過既唔滿意你既地方 你一定會去改。我鐘意咩 你一定會買俾我 有時仲會偷偷買俾我。我成日覺得 點解你可以對我咁好。好到我老豆老母都唔會似你對我甘好。好到我自己都唔會對自己咁好。你仲好瞭解我 俾我自己仲瞭解既人。你系第一個可以咁鐘意我既人 仲會系將你成個心都俾佐我既人。你系第一個可以記低我講既任何說話既人。你咁好 應該值得更好既人吧 但我覺得 果個人如果唔系我 你無可能對對方咁好。
其實 我系一個做唔到決定既人 特指大事 好似琴日咁 唔系有個朋友提點我 我會一直猶豫。
原來不想再見 應該更愛一些。

评论
热度 ( 4 )

© WINNY | Powered by LOFTER