WINNY

很期待,自己心里的盒子接下来会装上什么句子。

2016-9-22
:今日22號啵
下?22號咩日子?
...係窩22號...
一個我已經記憶模糊既日子。
1年零1個月。
可惜沒如果。

今日好似係一個特別的日子
好似又唔屬於我哋。
但期盼過能夠和你好好過日子。
不要為了選擇誰 和自己過不去
別相信新生活會推翻過去。

淩晨 我哋好似又翻翻去以前
但好似又有d唔同佐。
雖然都係好開心咁結束聊天
雖然大家都自自然然訓著佐
聽住聽簡入眠。

再次能夠聽住你的呼吸聲入眠
真係好舒服 好似 你就係我身邊。
你還是能夠察覺到我半夜輾轉反側
你醒佐 問我:“你係度做緊做咩呀”
如果時間倒流 我會講:
我真係好掛住你。

好耐無夢到你
琴晚就唔小心神遊去你度
其實
在我這邊你還是一個小小的歡樂樂園

一個名 一個數字號碼 一首歌
一種語氣 一個笑話 牽起太多記憶。
畢竟 記憶隨身。

大家都在尋找消失的過去。
评论

© WINNY | Powered by LOFTER