WINNY

很期待,自己心里的盒子接下来会装上什么句子。

2016/10/14
今日想饮“本宫的茶”但系 我走佐好多条我熟悉的路,都稳唔到间铺仔,我以为手机导航可以带我去到目的地。但系位置到居然无显示间店。
我记得上次去 系你同我一齐去既 又系 有你拖住我只手走 我又点会稳唔到捏?但系今日无你带住我 我就真系稳唔到间店。原来我真系无咩方向感噶 一个路痴 一定要有个人带住我行我先识行。
其实 间店系咪拆左 我去过咁多次 我无可能稳唔到噶 又或者 真系人物都变迁喇 间铺都很住我地变迁喇。
“时光可变世界可变
人情亦许多都变迁”

之前 我应承左一个人 佢话:“我下次黎 我一定要去你平时中午去食过既地方 要你带住我行你行过既路。坐你翻学放学坐过既车翻屋企”
唔知点解 佢最终都选择一个人黎行我行过既每一条路。佢想去食我平时钟意去既店 但唔知点解佢最后都稳唔到。所以黎问我:“点解我稳到王子拉茶就偏偏稳唔到弹丸滋地既?”明明佢地相隔个距离只系隔住一两间铺。你方向感咁好 你点解又会似我咁 稳唔到?或者你果阵无同我一起去行哩条路 所以 你又点会稳到捏?其实 果日 我都经过 但系我偏偏撞唔到你。难道 哩d就叫做 有缘无份?
数日后 我再黎到哩个地方。原来间铺拆佐,间铺真系话变迁就变迁 连一声告知都无留低。就好似你咁 合同都未期满就提前结束。走果阵 口信都唔留低 就搬走佐。明明我哋有好好经营 经营果阵我哋都好快乐 但点解你要留低我一个?
好喇 唔准咁多疑问喇!我再观察下路上会唔会有间啱我既细铺仔 可以为我停留 为我开门 同我讲声:“其实我都等左你好耐喇”

评论

© WINNY | Powered by LOFTER