WINNY

很期待,自己心里的盒子接下来会装上什么句子。

2016/10/19
故事密碼
一個密碼 成就一段故事
唔知你地既手機鎖屏鍾意設咩密碼喇 自己生日?伴侶生日?喜歡明星既生日?定幸運數字?
而我 就會鐘意設我哋相識的第一日。因為每次按密碼嗰陣都會霖起我哋相識那天 那天永遠最純樸。 故事開端決定於相識第一日 如果雙方都處於被動狀態 如果你唔黎撩我先 如果你唔主動加我微信 我哋亦都唔會有開始。如果你問我 點解就係鐘意設相識第一日為密碼 我會講:“愛你若只如初見。”
好耐之前 我設佐一個密碼 係我哋相識第一日既日子 慢慢慢慢 我習慣佐哩個密碼好耐好耐 真係好鍾意哩個密碼 亦都好鍾意 哩個日子。
所以哩個密碼成為佐我一個習慣 我習慣佐四個數字 習慣佐有你。有人話 練成一個習慣 需要21日 好多個21日過去 我習慣佐有你 亦都習慣佐無你。“有你”同“無你”就係一字之差 而“你”一直無變 依然住心房。
其實 密碼我有變更過 但就維持唔到好耐 唔知點解 等我去嘗試一個新既習慣後 佢偏偏就唔俾我去習慣。
一個新密碼 總係需要好幾日既時間去習慣 會經常輸錯 自自然然輸佐以前既習慣 但新習慣真係可以覆蓋翻舊習慣?可以既。不過就唔知要用幾個21days喇。
過佐好多個21days 變更幾次密碼 但係最終都變翻原始果4個數字/xxxx
咦 點解又係你地既 好耐無見咯啵四個故事密碼 四個僵硬數字 但就係鐘意你地 鐘意果一日 鐘意果個人 鐘意果份回憶。
密碼就好似心匙 只要俾小小提示 你自自然然就會穩到解開既方法 如果有日 你好奇打开我個心睇一睇 你会发现佢俾MUST既成分仲肯定 而密碼最終只有你和我先可以解開。


评论

© WINNY | Powered by LOFTER