WINNY

很期待,自己心里的盒子接下来会装上什么句子。

请你爱我 - 蔡卓妍/周柏豪

7月8號凌晨 我單曲循環佐十幾次既歌 越聽越想喊 明明係我做既決定 點解仲係忍唔住?
今次戀愛 隨日子慢慢拉長 我越黎越感覺唔到愛情 唔知係咪年紀差 我同你思想差太遠 令我感覺到我同你既感情世界隔佐一個星河 定還是係一齊太耐 已經無當初甘鍾意 我覺得 如果有愛情係度 係會越黎越鍾意既 但係已經無佐了
有一日 我同你講:“我想嫁俾愛情”你就答我:“其實現實世界入面,愛情同麵包你只可以揀一樣”
係話我霖法太唔符合實際定太夢幻?“我想同我個另一半一齊為愛情做麵包. ”難道哩條理論係現實世界入面行唔通既咩?麼麵包同愛情真係唔可以共存既咩?定還是係我霖得太少?
一個鍾意夢幻般愛情還未睇透哩個世界的女孩和一個91年已看淡世界看淡感情既男人一齊生活 應該唔適合吧?

點解人類既感情 要分開佐先知道愛過?

评论 ( 4 )
热度 ( 1 )

© WINNY | Powered by LOFTER