WINNY

很期待,自己心里的盒子接下来会装上什么句子。

2017/08/23
熱佐甘耐既廣州 今日終於恢復清涼 傳說中既“天鴿”侵襲廣州 使好多地區都天災不斷.天災過後 地球可能下次無下次。因此「生活 即使不稱心滿意 也是 一種老天賞賜」❤️
最近我的生活都遇上“天災”使我的生活 過得無以前舒服自在快樂 最近的生活 好似我喜愛的一首歌

“其實我不理一切 挑戰拼命試 攀險峰千次萬次 沿路滿地佈著刺 也沒有在意 即使傷過無數次 仍會願意 不怕跌入恐怖漩渦 不懼不累就憑團火 哪怕這是禍 滴血都不會痛”

其實我真係唔想數自己最親密的人 但係佢真係帶俾我太多的不快樂 使陽光檸檬茶用幾多既陽光都無法幫助我恢復朝氣 我努力緊 努力好似鹹蛋超人一樣甘勇敢.

LAM小姐真係好多疑 佢係一個連最親密的人都會留心眼 所以佢好小心眼 不過又係 有時佢唔逆我意 我就會用美麗的謊言掩蓋 但我d小聰明唔知點解成日都瞞唔過佢 然後佢成日都會懷疑我..如果唔係真實的懷疑 我會好失望 其實哩十幾年黎 都儲佐好多失望噶喇 /失望太多歷太多失意/ 我真係好羨慕人地屋企既細路係放養出黎既~我總係覺得 放養出黎既細路總俾過分擔心和管太多好 因為好多嘢都係一開始唔俾我做 慾望強 有得去做既事情會變成行動大於慾望. 點解我唔出生于一個自由主義既family.又係 命運黎既.係咯 命運能否改變?

開始俾一樣嘢Ku得太緊太緊 想逃離.
近期願望:大雨過後有晴天 希望有清新無雜質的空氣 乌云乌云快走开 阳光阳光快翻黎:)


评论
热度 ( 8 )

© WINNY | Powered by LOFTER