WINNY

很期待,自己心里的盒子接下来会装上什么句子。

今日2017年10月14日 翻风
终于入秋了 等哩一天等佐好耐 一年四季最喜欢的节日终于黎到 但毕竟喜欢的东西都好贵 贵在于哩个节气好短 .短到岩捉住佢就悄悄离开 .我钟意哩个节气系有原因噶 毕竟哩个天气唔算好冻又唔算好热.24小時保持清涼感覺 .溫度保持於恆溫.可能我都係一個恆溫的人 唔會凍親人 都唔會熱情到令人招架不住. 另外 我仲鍾意哩個天氣可以著得好free style.一件短T加襯衫或者外套 或者薄既衛衣.可以短褲又可以長褲.隨性的搭配生存於秋季.這一天終於黎la~~~

我覺得哩個星期過得好快 可能快樂日子不知時日過. 同班631既傻女們一齊生活 覺得幸運.每次翻宿舍就好似翻到第二個屋企甘.我既第二個大家庭.因為哩個家庭入面 大家都話我有個媽媽照顧著哈哈哈 因為我個隔離床永遠熱心助人 咩事都為我操心住 可能我就係一個要人地操心既人 穗穗媽咪又實在睇唔順眼哈哈哈.我唔識搞床帘 媽媽親力親為. 我要ci牆貼 好麻煩好難搞 .滢滢咩都無講就上黎幫我一齊搞.無言無語的感動.有緣有份 一場大雨讓我們邂逅在631.可以生活在631宿舍 她會有多幸運.

今個星期有d鬆懈 因為英語課總係聽唔明 無一個翻譯係隔離 哩堂課真係成頭問號. 有時 我會霖 我點解揀佐哩條路 哩條路係咪真係適合我去行.其實 我細細個就好羨慕人地可以毫無障礙甘同外國人溝通 出國又無障礙 可以自由行呀!我想成為我一直羨慕既人.所以揀專業果時 我霖都無霖就填佐商英.決心好大.但自從上佐兩個星期課 我覺得哩條路重重障礙 可能我基礎差 可能我單詞量細.所以 上英語課上到呷眼訓~~所以 哩排 我一直謹記自己:不要忘記自己為什麼選擇這條路.Don't give up: )


哩个星期有好多开心事情发生 :
1)班有44个人 只有6个人可以入到党 幸运我系6个人入面既其中一个.
2)可以同631d傻女们出游~~同有趣的人遇见有趣的事.不过可惜好啰嗦既嘉怡下昼有课黎唔到.下星期四继续~~~要齐人!
3)收到惊喜收到礼物
4)稳到好好听既粤语歌!!想听既可以稳我摞歌单
5)入秋啦!!!!

仲有一件開心大事!
我正式加入Little my大家庭喇!有幸成為Little my既编辑.因为哩个公众号系Best fan開 睇住哩個公眾號大既哈哈哈從20幾個粉絲變成 成千個啦~~希望Little my生意興隆哈哈哈哈 其實之前老闆娘邀請過我 但之前有煩心事成日寫唔出嘢 驚自己唔得 所以拒絕佐.今次心血來潮 再加上進排好多嘢up哈哈哈哈哈 所以...Little my我黎啦!!

评论 ( 2 )
热度 ( 6 )

© WINNY | Powered by LOFTER