WINNY

很期待,自己心里的盒子接下来会装上什么句子。

2016-2-29
黃厲 正月二十
宜 餘事勿取
忌 嫁娶 祈福 掘井
四年一預既一日 雖特殊 但我過得似乎比較平凡 天快光 鬧鐘未響 夢未醒
人已半醒
日常(出門&早餐&上車)
//今日比往日早佐10分鐘出門口 早餐食佐個熱辣辣八寶粥同芝士豬扒包 驚唔夠飽所以去佐我經常幫襯既早餐店 「上海特色大餅」買佐個雞蛋餅 但今日啲雞蛋餅無往日既咁好食
175終於無令我等太耐 上車後自覺完成#21days習慣 背英語 今日係實施既第一日 望堅持 願全過 半粒鐘結束 仲有2個站到學校 霖唔到仲有時間俾我聽聽新單既歌#李幸倪•雙雙 滿足
上課(a.m8時-p.m4點45)
//今日換佐個語文老師上課 唐老師變成邱老師 作為語文科代實會唔捨得 始終唐老師對我好好 而且非常好脾氣 雖然交流唔係好多 但我都係好想唐老師教翻我地班 不仅兩年 已有感情 唔講啲失去先懂珍惜既說話 我一直好珍惜每一節語文課 雖有時會出下小差 但我係最鍾意上語文課
食晏(a.m11:45-p.m2:00)
//又到食晏時間 唔知你今日食咩喇依舊星巴克齋啡沙拉定炒飯粉面?
我就同5個fan去佐食大碗面 好飽!!
然之後去佐星巴克 終於係最後一日用佐買二送一卷 好激動!!因為一直無第三個人陪我去 今日有5個!!我點佐杯初見 香草星冰樂 好耐無飲過喇 不過太多冰 唔夠初初好飲 係Starbucks見到個外籍 我影低佐 因為佢認真個樣實在太吸引 我仲發佐個朋友圈 都幾多人讚
放學
//今日4點45放學 本來今日係我練琴 但係今日我想早啲翻屋企 所以嗌人幫我替 望聽日鋼琴小測無抽到我!!放學買佐支酸奶 霖到今日食啲野有啲雜 想清下腸胃
到家(6:45)
//係車上得閒無野做霖住紀錄下4年先有既今日 15分鐘流水帳 好長氣 感謝可以睇到底既人 欣賞你地耐性
完.

评论
热度 ( 4 )

© WINNY | Powered by LOFTER